czwartek, 28 marca 2013

50 Pierdół o mnie :3


1.Mam na imię Matylda ale lubię gdy ludzie mówią do mnie Mati,mimo iż czasem to denerwujące.
2.Uwielbiam rysować.
3.Jestem gruba,znaczy tak myślę (dziękuję wam kochani wujkowie,ciocie i inni którzy mówili mi jak byłam chuda że jestem gruba i teraz faktycznie jestem .-. )
4.Lubię jeść.
5.Lubię się uczyć i lubię szkołę.
6.Mam zrypane samopoczucie.
7.Nie skromnie mogę powiedzieć że mam wiele talentów i wiele osób mi tego zazdrości.
8.Nie mam prawdziwych przyjaciół.
9.Mieszkam w Anglii ale w przyszłości chciałabym mieszkać we Francji jako stylistka modelek i pracować w domu mody czy coś.
10.Jestem fanką Justina Biebera i się tego nie wstydzę.
11.Lubię czytać.
12.Od czasu do czasu mam lekkie obrzydzenie do jedzenia.
13.Lubię sushi.
14.Mam na razie 2 kolczyki w jednym uchu ale planuję jeszcze jeden gdy pojadę do polski.
15.Lubię się zdrowo odżywiać więc nie rozumiem jak można jeść na śniadanie słodycze,na lunch chipsy i cole,na obiad frytki bułkę i schabowego w wiadrze tłuszczu i na kolację kanapki z dżemem,nutellą lub masłem orzechowym.
16.Ludzie uważają mnie za dziwną.
17.Jestem  trochę gruba przez to że jestem chora na niedoczynność tarczycy i muszę brać hormony od których się tyje.
18.Lubię szyć.
19.Jestem otwarta na nowe znajomości ale najpierw ktoś musi do mnie podejść pierwszy.
20.Ludzie lubią mnie w internecie ale nie w realu.
21.Nienawidzę mojej pani doktor od wspomnianej powyżej niedoczynności tarczycy bo mówi mi że jestem gruba a ona sama ledwo mieści się w futrynie -.-"
22.Nie lubię zimy gdy jest chlapa,wolę siedzieć z kakałkiem,kocem i laptopem oglądając film w domu.

23.Mam chłopaka o imieniu Charlie ,woli gdy mówi się do niego Charlie the chick albo Mr.Charlie
Chick. Łapcie nasze zdjęcie:

24.Nie lubię brać prysznica wolę leżeć w wannie.
25.Za kilka dni urodzi się moja siostra która nazywać się będzie Lenka.
26.Uwielbiam zwierzęta tak samo jak one mnie,jednym zdaniem mówić:Dogaduję się ze zwierzętami lepiej niż z ludzmi.Całe życie wychowuję się dzieląc dom ze zwierzętami.
27. Uprawiałam w polsce dużo sportów m.in. gimnastyka artystyczna,siatkówka,piłka nożna i pływanie,dlatego wyglądam jak blee,przez moje mięśnie na rękach nie mogę nosić bluzek z długim rękawem lub z krótkim rękawkiem bo się nie mieszką.Fak.
28.Lubię  c
zytać mangi,ogólnie lubię czytać.
29.Nienawidzę gdy do kogoś piszę na fb i ten ktoś nie odpopwiada..
30. Olcza to moja przyjaciółka w realu,gdy mieszkałam w polsce ona mieszkała jedną ulicę dalej ode mnie.
31.Mam beznadziejny telefon.
32.W mojej kolekcji będzie ok.5-6 lalek (TYLKO MAŁYCH).
33.Lubię moje buty.
34.Lubię porządek ale nie lubię sprzątać (znaczy lubię ale z kimś,albo jak obejrzę perfekcyjną panią domu nabiera mnie ochota XD)
35.Umiem świetnie rysować ale w szkole nie chcę mi się starać.
36.Kiedyś myślałam że jak ubiorę się na czarno to będę emo.
37.Żałuję że nie mieszkam w polsce.
38.Lubię oglądać głupkowate seriale jak trudne sprawy,dlaczego ja i ukryta prawda.
39.Lubię śpiewać ale teraz się wstydzę bo jak byłam na urodzinach sąsiada to się mnie zapytał czy to ja tak śpiewam.
40.Mam 15 lalek monster high.
41.Zapomniałam do moich 2 kont na skype.
42.Lubię słodkie rzeczy.
43.Często boli mnie głowa.
44.Czasem wstydzę się nawet gdy jestem w sklepie z kawą (COSTA ♥) zamówić kawę,muszę prosić mamę.
45.Lubię oglądać "Kocham.Enter" na tvn.
46.Mieszkam w 2 piętrowym mieszkaniu nad agencją mieszkaniową.
47.Mam skosy w pokoju nad łóżkiem dlatego często jak wstaję to się czasem walnę XD.
48.W całym moim mieszkaniu nie ma kolorowej sciany,same białe ale mi się to podoba.
49.Praktycznie zawsze się nudzę.
50.Pisałam tę notkę 3 dni z przerwami ;)

No to tyle,nominuję Olę i Cynamona
Jeszcze dwóch obserwatorów i Candy,jjesteście wspaniali !
 Flickr  i Ask ;)

EDIT:1 obserwator :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej,miło by było gdybyś wyrażał/a swoje zdanie w sposób kulturalny.Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.