niedziela, 31 marca 2013

5 godzin no końca świąt.

Heloł,co u was? Jak święta?U mnie w miarę spoko,śniadanie wielkanocne zjadłam o 14 a potem z mamą poszłam się przejść i pójść do sklepu, kupić coś do picia itp...Wczoraj oglądałam film "Znów mam 17 lat" i uszyłam pościel ze świetnego materiału,gdy tylko go zobaczyłam wiedziałam że wyjdzie z tego fajna pościel,huh nie długo moje urodziny 20 kwietnia fajnie akurat bo Olcza ma urodziny 21 :D Pewnie będziemy świętować razem przez skejpa ;)
Dostanę 40 funtów na urodziny na pewno muszę kupić 3 rzeczy które mega bardzo potrzebuję.
Nie przedłużając,zdjęcie pościeli i kucyka którego też kupiłam,był w paczuszce więc nie widziałam jaki to.
      


 Nie mam bladego pojęcia jak on nazywa się po polsku XD

Chyba tyle co mam do powiedzenia  i przypominam o tym że gdy liczba obserwatorów osiągnie 40 będzie Candy :D                                                                                              
                      

































































   


5 komentarzy:

  1. Muszę przyznać pościel wyszła boska *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny kucyk :3 Pościel też fajnie Ci wyszła ^^ No gratki, masz 40 obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej,miło by było gdybyś wyrażał/a swoje zdanie w sposób kulturalny.Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.