środa, 17 lipca 2013

Nie wiem co się ze mną dzieje..

Tak,mam wrażenie jakbym się wypaliła,chyba dorastam.Wolę się zajmować siostrą niż cokolwiek pisać,jedyne pocieszenie z tego wszystkiego to do że mam The sims 3 zwierzaki a jutro lub pojutrze będę mieć dodatek Nie z tego świata no i z czego się najbardziej ciesze to to że schudłam,dość dużo :). Denerwuję mnie to że nie mogę zrobić candy,jak poprawią się moje funduszę to obiecuję że candy będzie w ten sam dzień :).

Post miałam zrobić 7 czerwca wtedy gdy Cece dostała konia ale cóż..Nic poza tym się u moich lalek nie zmieniło,nie wiem co się dzieje,na nic nie mam czasu...
Więc to tyle..
                                                Cece ostatnio zaczęła się uśmiechać :)

1 komentarz:

  1. Może musisz po prostu od nich odpocząć, schowaj i wyjmij za jakiś czas, będziesz wiedziała czy je chcesz czy nie.

    OdpowiedzUsuń

Hej,miło by było gdybyś wyrażał/a swoje zdanie w sposób kulturalny.Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.