sobota, 11 maja 2013

Jedno-zdjęciowy plener.

Hejka ;) Co u was? U mnie dobrze,naprawdę strasznie przepraszam że nic nie piszę,po prostu nie mam czasu a pod koniec maja do połowy czerwca w ogóle nie będzie żadnego chyba posta.Mam mega dużo rzeczy do zrobienia a tylko dobę na ich wykonanie,i tak codziennie i codziennie..W poniedziałek zaczynają mi się prawdziwe testy szóstoklasisty.W nagrodę że się staramy na testach itp. robią nam wycieczkę szkolną do parku rozrywki Drayton Manor Park,jak chcecie zobaczyć jakie tam są kolejki to wpiszcie w google drayton manor bo mają stronę internetową.A za to chyba 23 jedziemy do muzeum.Uzupełniłam stronę na pasku My monster family,zajrzyjcie i skomentujcie.
Apropo wpisu,byłam w tamten weekend na plenerze z Cece,niestety tylko to jedno zdjęcie jest w miarę,łapcie a ja spadam grać w drakensanga,zapraszam do grania w Drakensanga (Click)
Mój nick to LolinaChan :)
                                                 
                               Jeszcze łapcie bonusa:
                                      

                  Zapraszam na aska ;)

4 komentarze:

Hej,miło by było gdybyś wyrażał/a swoje zdanie w sposób kulturalny.Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.