sobota, 2 marca 2013

DollHouse

No więc sorki  że tyle nie pisałam,nie miałam weny,teraz piszę tylko dlatego że porobiłam zdjęcia i dostałam niespodziewanie nową  lalkę czyli Rochelle Goyle z serii City of Frights.Jest śliczna,tak właściwie to nie wiem czemu ją dostałam ale chyba lepiej żeby dostać niż nie dostać nic ;) Mama też kupiła mi słodkiego zoobelka ale nie mam jego zdjęć bo brzydko wyszły.

Porobiłam też Lolinie zdjęcia z domkiem dla lalek.
No więc Endżoj:


Uwielbiam to zdjęcie :3






                               Ze zdjęć jestem zadowolona,mimo iż  nie są perfekcyjne.


                                  Może tak pokażę wam Rochelle ?




Nie są podobne co nie ?
                                                                   Bonus:
   
                                            To tyle co mam do napisania,do zobaczenia..
                                                 Znaczy do napisania..
                                                                   

2 komentarze:

  1. Fajny domek i monsterka! :D
    Chociaż ja osobiście za Rochelle nie przepadam,bo 'za różowa'.Ale domek fajny 8)

    OdpowiedzUsuń

Hej,miło by było gdybyś wyrażał/a swoje zdanie w sposób kulturalny.Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.