sobota, 9 lutego 2013

Ferie...

Się wczoraj zaczęły..Mam okropną pracę domową,każdy uczeń mojego roku czyli ok70 osób musi napisać historię,pani ją sprawdzi czy masz dobrze wszystko napisane i czy zdania mają sens a potem wyśle to na konkurs....Przynajmniej nagrody są fajne,wyjazd do Londynu na jeden dzień a tam nagrodę otrzymasz od jakiejś tam sławnej osoby,pani nie mówiła kogo...


Ogólnie to nie pisałam bo miałam szlaban na kompa (wczoraj mi się skończył)
Co u was słychać ? U mnie jest spoko.Post dziś nie lalkowy,straciłam wenę na loline.
Zapuszczam paznokcie może są na razie długości 1mm,przez całe me życie obgryzałam paznokcie ;)
Zrobiłam kilka zdjęć ostatnio więc enjoy :





                                 Aha,macie okazję mi pomóc,jakieś pomysły na moją Historię?
                                            O czym mogę napisać ? 
                                     Przy okazji zapraszam na Aska | Flickra
                                              ♥Obserwatorzy♥
                                              ♥Komentarze♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej,miło by było gdybyś wyrażał/a swoje zdanie w sposób kulturalny.Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.